اخبار روزاقتصاد

ترون (TRX) حرکت نزولی را سیگنال می دهد: آیا پایان تبلیغات Memecoin نزدیک است؟

ترون (TRX) حرکت نزولی را سیگنال می دهد: آیا پایان تبلیغات Memecoin نزدیک است؟

  • Tron (TRX) زمانی که گاوها نتوانند کنترل بازار را در دست بگیرند، پیش بینی می شود که روند صعودی خود را تا 0.14 دلار افزایش دهد. 
  • مم سکه های مبتنی بر ترون به رنگ “قرمز” ظاهر می شوند که از جهت نزولی بازار گسترده پیروی می کنند. 

Tron (TRX) از عقب نشینی گسترده بازار سرپیچی کرد و قیمت بالای 0.170 دلار را در 25 آگوست آزمایش کرد و در روز دوشنبه، 2 سپتامبر با کاهش به 0.156 دلار رسید. . 

براساس تحلیلگران، TRX در حال حاضر نشانه ای از افزایش نزولی را نشان می دهد زیرا شاخص قدرت نسبی آن (RSI) نشان دهنده ضعیف بودن است. حرکت بازار، برخلاف آنچه در 25 آگوست بود. بر اساس تحلیل ما، با ادامه این روند، دارایی می تواند حمایت هفتگی قبلی خود را 0.1425 دلار هدف قرار دهد. 

در تأیید این تحلیل، داده‌های نرخ بودجه وزنی OI Coinglass در TRX در حال حاضر 0.033% را نشان می‌دهد که نشان دهنده نرخ منفی است. این توضیح می دهد که چرا شلوارک هزینه بیشتری دارد. به طور کلی، این قرائت نشان دهنده احساسات نزولی و فشار نزولی بالقوه است. 

اکثر دارندگان TRX در سود هستند

طبق داده‌های Coinglass، نسبت طولانی به کوتاه Binance TRX در حال حاضر 0.43 است. این قرائت نشان می دهد که معامله گران در انتظار سقوط هستند. 

از سوی دیگر، تحلیلگران بر این باورند که اگر کندل روزانه TRX به بالای 0.170 دلار بسته شود، ممکن است تغییری در بازار به سمت منطقه صعودی رخ دهد. این اعتبارسنجی می‌تواند چشم‌انداز نزولی را جبران کند و منجر به افزایش 6% شود در حالی که بالاترین قیمت آن در 17 آوریل 2021، 0.180 دلار است.

صرف نظر از وضعیت نزولی فعلی، داده های IntoTheBlock فاش می کند که حدود 97.5٪ از آدرس های TRX در سود هستند. به طور خاص، 140.5 میلیون آدرس دارای 82.76 تریلیون TRX هستند. با این حال، 406.23 هزار آدرس که در حال حاضر دارای 120.92 میلیون هستند، از دست رفته اند.

اکوسیستم ترون شاهد فعالیت‌های زنجیره‌ای صعودی بوده است و ارزش کل قفل شده (TVL) آن از 6.8 میلیون دلار به 8.17 میلیون دلار از ماه گذشته افزایش یافته است. این نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران و پذیرش بیشتر خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) در میان چشم انداز نزولی است. تأیید انتشار، تعداد کل تراکنش های پردازش شده نیز به یک عدد رسیده است. بالاترین زمان بیش از 8.1 میلیارد 

آیا ترون Memecoin Hype تمام شده است؟

در چند هفته گذشته سکه‌های میم ترون مورد توجه گسترده‌ای قرار گرفته‌اند، زیرا SunDog جاستین سان یک ورود نوآورانه به دست آورد و با رشد چشمگیر بر بازار گسترده تسلط یافت. به طور مشابه، Tron Bull تنها در یک روز و چند روز پس از راه‌اندازی حدود 4000% را ثبت کرد. طبق گزارش CNF، سرمایه‌گذاری 1200 دلاری یک سرمایه‌گذار در BULL تنها در سه روز به 10 میلیون دلار تبدیل شد. 

با این حال، به نظر می رسد که هیاهو در مورد اکوسیستم میم در Tron در حال محو شدن است زیرا DOG سقوط 19% در هفت روز گذشته و 70% در 90 روز گذشته کاهش یافته است. Tron Bull همچنین در 24 ساعت گذشته 10% و در هفت روز گذشته 33% کاهش داشته است. SunCat که هنوز از مقدار 11% در 24 ساعت گذشته برخوردار است، در هفت روز گذشته 34% کاهش یافته است. 

طبق داده‌های ما، روند نزولی قیمت بازتابی از حرکات گسترده بازار است، به عنوان دوج کوین در هفت روز گذشته 8.8٪ و 11.4 کاهش یافته است. % در 30 روز گذشته، 0.09 دلار معامله می شود. 

شیبا اینو نیز در هفت روز گذشته 7% کاهش یافته است و در 0.0000135 دلار معامله می شود. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا